sreda, 31. oktober 2007

Marketing po elektronski pošti


Veliko večjih podjetij uporablja, e-pošto za oglaševanje in promocijo svojih akcij. Verjetno je vsak izmed nas že kdaj dobil kup pošte iz kakšnih tujih držav, kjer mu ponujajo tako kapsule za rast mišic, donacije v razne sklade, ki jih pravzaprav ni, viagro po smešnih cenah in celo kakšne tablete in pripomočke za povečanje "tiča".

Prav o tem je govora, zakaj se pravzaprav sploh taki nadebudneži ukvarjajo z vso nezaželeno pošto in pošiljajo take stvari. Verjetno zadeva funkcionira, druge razlage ni, drugače bi po parih letih bilo že manj teh elektronskih pošt.
Seveda pa je nezaželeno pošiljanje vzkriž z zakonodajo, da se uporablja take in drugačne spam liste ...
Podjetja se tovrstnega oglaševanja poslužujejo drugače in legalno. Na njihovi strani če želite biti obveščeni o novicah, akcijah in novostih se preprosto vpišete v njihov sistem, ali pa podatke poberejo včasih že kar v trgovini ob nakupu. Seveda pa soglašate, da se strinjate o prejemu kakšne informacije in akcije.
Pa pojdimo od začetka. Le kdo pa si ne želi biti obveščen o akciji, oziroma razprodaji, ki ji ni para. Sam sem sicer na moj poštni (govorimo klasični poštni nabiralnik Pošte Slovenije) nalepil nalepko "ne želim nezaželene pošte" - oziroma strokovno rečeno kakor je uradno "ne želim prejemati reklamnih sporočil".
Tako od velikega trgovca praktično sedaj nisem dobil nič in ko odidem v trgovino ne vem kaj je v akciji. Seveda sem pa se naročil na njihove "oglaševalske akcije in novice" - na elektronsko pošto.
Sedaj me že zjutraj čaka v poštnem nabiralniku mail, v katerem na hitro pregledam akcijsko ponudbo in jo potem zbrišem.
Nikoli si nisem mislil, da bom jaz se nekam prijavil in bil seznanjen, a časi se spremenijo in to je še en dokaz da zadeva vse bolj deljuje.
Tako ima vsako moderno podjetje že dan danes svoj mesečnik oz. "newslwtter" ki pošljejo par novic ter kakšno novo ponudbo. Ta oglaševalski produkt je lahko v tekstu oziroma v HTML obliki, ki pa je očesu sicer malo bolj prijazen.

Ni komentarjev: