sreda, 31. oktober 2007

Strategija marketinga imenovana Virusni marketing

  1. Virusni marketing, je podoben princip in način kot prejšnjič opisanega spletnega marketinga z "newslettrom".

    Deluje pa v praksi malo drugače. Virusni marketing je dejansko oglaševalska kampanja, ki se širi kot virus in gre naprej enako kot kakšne piramidne igre (hiearhije), "keš" variante ipd...

    Težko je govoriti, da je Google za svoj gmail uporabil virusni marketing, ker ga dejansko ni. Zadeva je bila tako dobra, da so jo uporabniki sprejeli.

    Tudi sam sem bil skeptičen, ali bom svoj elektronski poštni naslov spet nekje imel, malo sem se obotavljal, potem pa je še nekdo, ki je že imel gmail mi moral poslati priporočilo. Tako, da sem si kasneje lahko sam skreiral račun.

Če povzamemo iz zgornjega primera. Zadeva - oglasna akcija mora biti ne samo dovolj dobra, ampaka zelo dobra, da se širi kot virus. Kakor ponazarja zgornja slika. Uporabnik, ki pošlje sporočilo je eden, pošlje akcijsko ponudbo dvema naprej, ker pa je zadeva tako atraktivna - "verjetno bi temu rekli skoraj zastonj", pa tedva zopet naprej pošljeta.
In tako se marketing širi kot virus.

Je pa res, da je tak učinek malce težje doseči, ker v poplavi mailov, že kar dobimo mogoče pregledamo, ter kdaj pa kdaj pošljemo naprej. Seveda je pa napaka v tem če mislite, da se vam bo če boste nekaj dali zastonj kar pojavil spletni virusni marketing. Kakšna pa je vaša internet stran, kaj pa ponujate.

Človeška logika je še vedno človeška logika, saj veste, nekateri skrivnost obdržijo zase.
Tako vam lahko garantiram, da če bo nekdo nekje zasledil, da je zastonj recimo za primer "plazma LCD", mislite da bo povedal naprej.
Tu ta faktor, kot ste mislili prej odpove, da boste kar z lahkoto naredili svoj virusni marketing. Tisti, ki je slučajno slučajno odkril stran, kjer je nagrada plazma LCD, verjetno ne bo povedal prijateljem, ker potem bodo te naprej, naprej drugim .... in s tem bo izgubil vse možnosti, da mogoče res prejme nagrado.

Zato se v praksi spletni marketing pojavlja konsistentno s spletnim oglaševanjem (bannerji - spletnimi oglasi).







Ni komentarjev: